WELCOME TO CLAN W_:E:_S FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A Battlefield gamers forum
 
HomeGallerySearchLatest imagesRegisterLog in
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 63 on Sat Apr 10, 2021 3:29 pm
DANISH/ENGLISH SHOUTBOX
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» New to TS?
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeTue Aug 24, 2010 8:04 pm by SoupHU

» TjAuZzZ: I'm back :D
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeMon Aug 09, 2010 12:31 pm by Tjauzzz

» Recruiting?
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeSat May 29, 2010 5:40 pm by DKJJ

» Hello
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeTue May 18, 2010 6:53 pm by Diva_Sheep

» Få mig nu fjernet.
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeMon Apr 19, 2010 6:15 pm by Guest

» Microsoft Office Compatibility Pack til Word, Excel og PowerPoint 2007-filformater
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeMon Jan 25, 2010 1:55 am by DKJJ

» Funfight ~WR][RK~ vs. W_:E:_S
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeWed Dec 30, 2009 2:23 pm by DKJJ

» Cant attend this week update!!!
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeTue Nov 24, 2009 12:20 am by Houly

» I'm ill
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeThu Nov 19, 2009 1:12 pm by SoupHU

» Cant attend this week!!!
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeMon Nov 09, 2009 3:53 pm by DuXRR

Flag counter
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Pageviews=1

 

 Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?

Go down 
3 posters

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?
Det er super godt/It is super good
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap64%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 64% [ 7 ]
Det er godt, men kan blive bedre/It is good but could be better
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap9%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 9% [ 1 ]
Det er nogenlunde/It is roughly
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap0%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det er ikke så godt/It is not so good
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap0%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det er svært at finde rundt i/It is hard to navigate
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap0%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det er nemt at finde rundt i/It is easy to navigate
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap9%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 9% [ 1 ]
Det er kedeligt/it is boring
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap0%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jeg kan aldrig finde det jeg søger/I can never find what I'm looking
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap0%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jeg finder næsten altid det jeg søger/I almost always find what I seek
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap9%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 9% [ 1 ]
This one's for you Korpsantti,there is too little written in Finnish
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_lcap9%Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? I_vote_rcap
 9% [ 1 ]
Total Votes : 11
 

AuthorMessage
DKJJ
Developer
Developer
DKJJ


Number of posts : 356
Age : 56
Geografisk sted : Rødovre
Registration date : 2008-06-04

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeMon Jan 12, 2009 5:40 pm

Giv os din mening, hvis du ikke synes spørsmålene passer til dig kan du lave et indlæg i denne tråd

DKJJ


Last edited by DKJJ on Tue Jan 13, 2009 7:39 pm; edited 5 times in total
Back to top Go down
http://www.clan-wes.dk
Korpsantti
Aktiv Rookie
avatar


Number of posts : 22
Age : 46
Registration date : 2008-07-06

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeTue Jan 13, 2009 5:07 pm

It is at wrong language;) You must start to translate everything to finnish!!! Very Happy
Back to top Go down
http://www.wrrk.dk
DKJJ
Developer
Developer
DKJJ


Number of posts : 356
Age : 56
Geografisk sted : Rødovre
Registration date : 2008-06-04

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeTue Jan 13, 2009 7:19 pm

Quote :
It is at wrong language;)

Give us your opinion about our forum, if you do not think questioners goals right for you, you can create a message in this thread.

DKJJ
Back to top Go down
http://www.clan-wes.dk
skk206
I am new
avatar


Number of posts : 1
Age : 50
Geografisk sted : sweden
Registration date : 2009-01-20

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeWed Jan 21, 2009 11:25 pm

Cool der er en nem og flot hjemmeside i har en ting jeg gerne ville vide er hvordan i har fået game tracker sat ind på jeres side ellers en flot hjemmeside fede videoer
Back to top Go down
DKJJ
Developer
Developer
DKJJ


Number of posts : 356
Age : 56
Geografisk sted : Rødovre
Registration date : 2008-06-04

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeThu Jan 22, 2009 2:31 am

skk206 wrote:
Cool der er en nem og flot hjemmeside i har en ting jeg gerne ville vide er hvordan i har fået game tracker sat ind på jeres side ellers en flot hjemmeside fede videoer

Hej skk206
Jeg har bare lavet en widget hvor jeg har sat en http addresse ind som ligger på game tracker, lige til at kopier og sætte ind. Hvis du gå ind på game tracker og laver en profil (hvis du ikke har gjort allerede det) kan finde signaturer på din profil du kan bruge her i vores forum Smile ligesom jeg har sat signatur i bunden af min tekst, mine er dog fra PBBans og 2142-stats men det er det samme som her på forumet, man finder den banner man kan lide og så er det bare at tag en kopi af det link der er nede under, der er mange fede og det koster ikke noget.

Denne her skulle vel ikke være din: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? B_460x42_C000000-692108-381007-FFFFFF-FF9900-FFCC00 hvis det er så kan du jo se her hvordan din profil på game tracker også kan komme til at se udTryk her og her kan du se vores clan på game tracker Tryk her

Jeg håber at du bruge det til noget, hvis du har brug for hjælp kan du sende min en PM eller lave et nyt indlæg så vil jeg gerne hjælpe dig så godt jeg kan Wink

DKJJ
Back to top Go down
http://www.clan-wes.dk
Korpsantti
Aktiv Rookie
avatar


Number of posts : 22
Age : 46
Registration date : 2008-07-06

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeSun Feb 01, 2009 7:14 pm

Just voted... I think you know my answer!!! Very Happy
Back to top Go down
http://www.wrrk.dk
DKJJ
Developer
Developer
DKJJ


Number of posts : 356
Age : 56
Geografisk sted : Rødovre
Registration date : 2008-06-04

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeSun Feb 01, 2009 10:46 pm

It was about time, I was beginning to think you would not talk to us any more. tongue
Back to top Go down
http://www.clan-wes.dk
Korpsantti
Aktiv Rookie
avatar


Number of posts : 22
Age : 46
Registration date : 2008-07-06

Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitimeMon Feb 02, 2009 6:48 pm

DKJJ wrote:
It was about time, I was beginning to think you would not talk to us any more. tongue

Dont worry m8, no such danger!!! Very Happy
Back to top Go down
http://www.wrrk.dk
Sponsored content





Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Empty
PostSubject: Re: Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?   Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum? Icon_minitime

Back to top Go down
 
Hvad synes du om vores forum?/What do you think of our forum?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WELCOME TO CLAN W_:E:_S FORUM :: W_:E:_S World Elite Soldiers Public :: W_:E:_S CLAN DATA-
Jump to: