WELCOME TO CLAN W_:E:_S FORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A Battlefield gamers forum
 
HomeGallerySearchLatest imagesRegisterLog in
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 63 on Sat Apr 10, 2021 3:29 pm
DANISH/ENGLISH SHOUTBOX
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» New to TS?
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeTue Aug 24, 2010 8:04 pm by SoupHU

» TjAuZzZ: I'm back :D
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeMon Aug 09, 2010 12:31 pm by Tjauzzz

» Recruiting?
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeSat May 29, 2010 5:40 pm by DKJJ

» Hello
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeTue May 18, 2010 6:53 pm by Diva_Sheep

» Få mig nu fjernet.
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeMon Apr 19, 2010 6:15 pm by Guest

» Microsoft Office Compatibility Pack til Word, Excel og PowerPoint 2007-filformater
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeMon Jan 25, 2010 1:55 am by DKJJ

» Funfight ~WR][RK~ vs. W_:E:_S
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeWed Dec 30, 2009 2:23 pm by DKJJ

» Cant attend this week update!!!
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeTue Nov 24, 2009 12:20 am by Houly

» I'm ill
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeThu Nov 19, 2009 1:12 pm by SoupHU

» Cant attend this week!!!
Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeMon Nov 09, 2009 3:53 pm by DuXRR

Flag counter
Dårlige Taber! ^^ Pageviews=1

 

 Dårlige Taber! ^^

Go down 
2 posters
AuthorMessage
krigkris
I am new
avatar


Number of posts : 1
Registration date : 2008-07-21

Dårlige Taber! ^^ Empty
PostSubject: Dårlige Taber! ^^   Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeFri Mar 06, 2009 11:59 pm

Dav Dårlige Taber WES.. eller hvad i nu kalder jer
Jeg vil bare hører hvad der forgår op i jeres hoveder, man hopper ind på jeres server, man snakker en da med et medlem i en rundes tid, men lige så snart i fik for meget af det gode, så blev i kold i røven og banner, de spiller der bare kan owend jer, men hvis i skal kører det spil, bliver sjovt at se jer, i fremtiden, når jeg finder jer på en anden server, så skal i bare have med kniven, Sidste spørgsmål, hvornår bliver i bedre ? jeres skills bliver jo ikke bedre, men det kan jeg jo godt forstå, når i banner alle for jeres server der smadre jeres score Razz
Men ses Taber! ^^
Back to top Go down
DKJJ
Developer
Developer
DKJJ


Number of posts : 356
Age : 56
Geografisk sted : Rødovre
Registration date : 2008-06-04

Dårlige Taber! ^^ Empty
PostSubject: Re: Dårlige Taber! ^^   Dårlige Taber! ^^ Icon_minitimeSat Mar 07, 2009 1:17 pm

krigkris wrote:
Dav Dårlige Taber WES.. eller hvad i nu kalder jer
Jeg vil bare hører hvad der forgår op i jeres hoveder, man hopper ind på jeres server, man snakker en da med et medlem i en rundes tid, men lige så snart i fik for meget af det gode, så blev i kold i røven og banner, de spiller der bare kan owend jer, men hvis i skal kører det spil, bliver sjovt at se jer, i fremtiden, når jeg finder jer på en anden server, så skal i bare have med kniven, Sidste spørgsmål, hvornår bliver i bedre ? jeres skills bliver jo ikke bedre, men det kan jeg jo godt forstå, når i banner alle for jeres server der smadre jeres score Razz
Men ses Taber! ^^

Ja, man kunne spørge dig om det samme "hvad foregå der i dit hoved" men som man kan se i dit indlæg hjælper det jo nok ikke noget og hvad kan man forvente fra en der nød til at bruge snyd for at forbedre sine skills Laughing

Hmm og så mener du at vores skills ikke bliver bedre, det kunne være du skulle se lidt på listerne clanen består af nogle af de bedste spillere i danmark og vi har IKKE brugt snyd for at nå der til hvor vi i dag Evil or Very Mad

Men når man er nød til bruge snyd for at blive god, så kan man vel også godt lyve om hvorfor man er blevet bannet. DU ER IKKE BLEVET BANNET FORDI DU OWNEDE OS MEN DER IMOD FORDI DU ER BLEVET TAGET I AT VÆRE DET LAVESTE MAN KAN VÆRE I DETTE SPIL---- EN LATTERLIG SNYDER----

-=H4X=- F34rOfTh3D4rk
71c35c903276b4dbf4f3dfbb14e5b051
VIOLATION (GAME HOOK) 125096


Appeal StatusClosed - Denied (September 19, 2008)


Som vi ser det er der vist kun en dårlige taber her og det er dig Twisted Evil
men sandheden er vel ikke noget der kommer nemt når man skal snyde for at være lige så god som os andre.

Ps. hvis vi skulle møde dig på en anden server så skal du bare komme med din kniv så skal vi nok lave et par nye huller i din soldat men husk at tage din game hook af ellers skal du bare spørge din mor om hun vil købe et nyt spil til dig IGEN Laughing Laughing Laughing

DKJJ ---Vi tilgiver IKKE snyd Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top Go down
http://www.clan-wes.dk
 
Dårlige Taber! ^^
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WELCOME TO CLAN W_:E:_S FORUM :: W_:E:_S World Elite Soldiers Public :: W_:E:_S CLAN DATA-
Jump to: